"May all stories find their best endings." "Depersonalization" is an anthology-style game featuring standalone chapters and diverse story genres. We continuously collect and create a wide variety of stories, ultimately housing them in a library that transcends the flow of time.

In the game, you will find yourself in a timeless library beyond the river of time. As the creation of Yog-Sothoth and the embodiment of Her will—the Star Key, you will cross the Gate on Her behalf to various worlds to mend shattered timelines.
Currently, the game has successfully launched 4 exploration modules, 1 text module, 1 rules module, and the highly anticipated large module "Cursenday's Black Carnival", with a total game text volume accumulated to 450,000 words.

Moreover, the game's main interface features a creation mode, allowing players to use the editor to create and publish original modules.

In each module, you will play as an investigator, collecting clues, rolling dice for success in checks, triggering events, and gradually approaching (or distancing yourself from) the truth of the story. If you are a novice player, "Depersonalization" can help you quickly familiarize yourself with the tabletop role-playing process and experience the unique joy of randomness.
Our story draws inspiration from the Cthulhu Mythos, which may be bizarre, thrilling, and intriguing, but it is not solely designed to bring about fear.
You can bribe, steal, trade, or appease the characters in the story, and the different actions you take will lead the story to different directions.
Why must victory be achieved through combat? Try stealth, delivering a fatal blow to the target, or using intimidation to make the target flee.
If you learn some forbidden knowledge, magic will be the key to defeating your enemies.(But there might be additional side effects (lmao), so use it cautiously!)
Our collectible content includes module endings, character traits, spells, companions, and mythos items.
Exploring forbidden knowledge in the modules will allow your investigator character to harness the power to cast spells.
Throughout the story, you will encounter many new characters and unlock their unique stories. As the story progresses, they will become your companions, standing by your side and fighting with you.
Additionally, each story hides unique mythos items. Collecting and skillfully using these items will bring extraordinary power-ups to your character.
Each module has different endings, and once you achieve these endings, all your characters can inherit these experiences, thus unlocking exclusive collectible content unique to that ending.

Your investigator character will undergo unique adventures, and these experiences will transform into traits, granting your character special abilities.
The game features a powerful story editor, allowing creators the freedom to craft all content within the game.
If you are passionate about writing, you can use the editor to create text modules in the style of visual novels.
If you are skilled at building game mechanics, then crafting rules-based modules will be an excellent way to showcase your design talents.
If you yearn to create a more free and open game world, then making exploration modules will fulfill that desire.
Currently, there are over 50 playable modules available in the Workshop, and regular module co-creation events are being held on an ongoing basis!
Ключ также можно активировать через браузер.
Ошемна не хватает лога сообщений и галереи
+100 социальный рейтинг и funds, партия выдать вам Тавил-ат-Умр-жена и CRITICAL FAILURE -12SP
Сюжет классный, драки веселые, тянки тоже заебись! Но самое веселое это когда шанс на не удачи при обыски какой нибудь хуеты равен 1% и он тебе прокает) аж вспоминать больно! А в целом всем рекомендую кроме детей, ибо нехуй детям сюда лесть!
Блядь, если хоть КТО-ТО тронет Саю или Шерри я ему ЛИЧНО ПОЗВОНОЧНИК БЛЯДЬ СЛОМАЮ
[b]Вау![/b] TTRPG аниме по Лавкрафту, с элементами пошаговой RPG. И мне все равно, что все Древние — необъяснимо милые девушки. Как уже говорили многие, перевод на английский местами мягко говоря довольно грубый, но это не слишком сильно портит повествование, и разработчики взяли на себя обязательство продолжать работать над ним, с чем вроде как справляются. В игре вы можете создавать своих собственных персонажей, чтобы пройти несколько "модулей", по сути, коротких историй. Они не связаны друг с другом напрямую. Для каждой временной линии есть несколько концовок, и в зависимости от вашей удачи и развития персонажа, можно застать различные события и достичь закономерного финала. Это [i]любопытный[/i] взгляд как на жанры ужасов Лавкрафта, так и на пошаговые RPG. Игра также использует ИИ, так что если вы не выносите его использование в любой форме, то проходите мимо. Мне же кажется, что его реализация бессмысленна, во-первых, это закадровый голос нейросети, который звучит, по крайней мере на английском, точно так же, как программа преобразования текста в речь десятилетней давности. Благо его можно спокойно отключить. Во-вторых, вы можете задавать вопросы Звёздной Королеве. Прямо сейчас игра использует ChatGPT для написания словесного салата, но только на китайском языке, поэтому я не могу судить о его качестве. Если вы хотите, чтобы персонаж выглядел так, словно он всезнающий, то сделайте это с помощью письма. Прискорбно, когда остальная часть игры была написана с таким явным усилием и почтением к исходному материалу, а это чудо словно размышляющий о бесконечно вечном тостер. Дайте несколько соответствующих вариантов диалогов или что-то в этом роде, это не так сложно.